Регистрирайте сеРегистрирайте се

2 задaчи по информатика


 
   Форум за математика Форуми -> Информатика/Компютри
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nickolay_r
Начинаещ


Регистриран на: 18 Jul 2007
Мнения: 1


МнениеПуснато на: Wed Jul 18, 2007 9:44 pm    Заглавие: 2 задaчи по информатика

здравйте, искам да ви помоля да ми обесните 2 здачи по информатика щото утре ще се явявам на един тест и не знам как се решават. моля да ми обясните всяка стъпка от решението. мерси предварително.
1 задача. съжелявам за кофти чертеж

http://img58.imageshack.us/my.php?image=blokshemapw5.jpg

2 задача.

1.k=2
2. n=1
3. k= (k-1)*(n+1)
4.n=n+1
5. ako n=4. to premini kum stupka 3, inache kum stupka 6
6.изведи k
7.край
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Реклама







Пуснато на:     Заглавие: Реклама

Върнете се в началото
krassi_holmz
Редовен


Регистриран на: 05 Jan 2006
Мнения: 146
Местожителство: Ню Йорк, BG
Репутация: 57.9
гласове: 18

МнениеПуснато на: Fri Sep 07, 2007 12:18 pm    Заглавие:

Код:
#include <iostream>
using namespace std;
int main(){
   int k = 2;
   int n = 1;
   L3:
   k = (k-1)*(n+1);
   n++;
   if(n==4) goto L3;
   cout<<k;
   return 0;
}
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
KosSiO
Начинаещ


Регистриран на: 23 Sep 2008
Мнения: 2


МнениеПуснато на: Sun Nov 16, 2008 11:11 pm    Заглавие:

Код:

#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
int  k = 2 , n= 1;
do{
k = (k-1)*(n+1);
n++;
}while(n!=4);
cout << k << endl;
system("PAUSE");
return 0;
}

не е хубаво да се ползва goto ....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dynata
Начинаещ


Регистриран на: 13 Dec 2008
Мнения: 55
Местожителство: Пловдив
Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7

МнениеПуснато на: Mon Nov 16, 2009 7:57 pm    Заглавие:

Извинявам се, знам, че не е това мястото, но имам проблем с едни задачи по Информатика и ви моля за помощ, тъй като бях болен и съм изпуснал малко от материала. Задачите трябва да ги напиша на DEV C++

'Задача E1. Акробат
В някои спортове, като гимнастика, акробатика, ски-скокове и др., изпълнението на всеки спортист се оценява от няколко съдии. След това от всички оценки се премахват най-ниската и най-високата, а от останалите оценки се пресмята окончателната оценка за изпълнение по следния начин – сумата на оценките се разделя на техния брой. Съдиите гласуват така, че крайната оценка е винаги цяло число. Ако максимална или минимална оценка са поставили няколко съдии, то отпада само една от тях.
Напишете програма acrobat, която въвежда оценките a, b, c, d, e, f (a, b, c, d, e, f са цели числа), които поставят шест съдии, намира и отпечатва крайната оценка, която получава всеки спортист.
Вход
От първия ред на стандартния вход се въвеждат стойностите на числата a, b, c, d, e, f, разделени с по един интервал.
Изход
На един ред на стандартния изход програмата трябва да изведе едно цяло число, равно на търсената оценка за изпълнение.

Ограничения
1 ≤ a, b, c, d, e, f ≤ 1000000000000
Пример
Вход Изход
36 24 72 8 10 22 23'
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dynata
Начинаещ


Регистриран на: 13 Dec 2008
Мнения: 55
Местожителство: Пловдив
Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7

МнениеПуснато на: Mon Nov 16, 2009 7:59 pm    Заглавие:

Задача E2. Победител
Умко и Сръчко са неразделни приятели. Едно любимо тяхно забавление са игрите. Новата игра, която им подарили техните родители, се състои от карти. На всяка една от тях има написани трицифрени числа. Картите се обръщат така, че играчите да не виждат числата, разбъркват се и от купчината се изтегля произволна карта. Умко и Сръчко виждат числото написано на нея и по зададените в играта правила трябва да образуват ново трицифрено число. Играта печели този от тях, който познае числото пръв.
И така, правилата на играта са следните:
• Играчите събират стотиците и десетиците на числото от картата. Ако резултатът е двуцифрено число, тогава отново събират цифрите му. Получената цифра се записва като първа за новото число;
• Играчите трябва да разпознаят дали цифрата на единиците на числото написано на картата е четно число. Ако то е четно, тогава го удвояват. Ако е нечетно, тогава към него прибавят цифрата на десетиците на числото от картата. Полученият резултат е число, десетиците и единиците на което са втората и третата цифра на новото число.
Понеже Умко бил по-умен и почти винаги бил победител в подобни игри, помогнете на Сръчко да спечели поне в тази игра, като напишете програма winner.
Вход
На първия ред на стандартния вход се въвежда едно цяло число k – трицифреното число, записано върху изтеглената карта.
Изход
Програмата извежда на единствен ред на стандартния изход едно цяло трицифрено число, което трябва да получи победителят в играта.
Примери
Вход Изход
100 100
387 215
624 808
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dynata
Начинаещ


Регистриран на: 13 Dec 2008
Мнения: 55
Местожителство: Пловдив
Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7Репутация: 5.7

МнениеПуснато на: Mon Nov 16, 2009 7:59 pm    Заглавие:

Задача E3. Щастлив номер
Всеки автомобил има регистрационен номер, който се състои от поредица от осем символа. Първите два и последните два са главни латински букви, а останалите – цифри. Един номер е щастлив, ако произведението от цифрите е равно на сумата от кодовете (ASCII-кодовете) на първите две и последните две букви, разделена целочислено на десет.
Напишете програма lucky, която проверява дали даден номер е щастлив.
Вход
На първият ред от стандартния вход се въвежда поредица от осем знака – две главни латински букви, четири цифри и две главни латински букви.
Изход
На един ред на стандартния изход програмата трябва да изведе Yes и произведението от цифрите, разделени с един интервал, ако номера е щастлив и No, в противен случай.
Примери
Вход Изход
AH2131АА No
AF4171QA Yes 28
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Go6k000
Начинаещ


Регистриран на: 28 Nov 2009
Мнения: 1


МнениеПуснато на: Sat Nov 28, 2009 2:18 pm    Заглавие: помощт много ви моля за 1.12.2009 ми е пук нищо не разбирам

Да се състави програма на С, за упражняване с таблицата за умножение. Програмата да изисква от потребителя да въвежда число, докато не въведе число от интервала [1,9]. След това потребителят трябва да даде верния, според него, резултат от умножението на въведеното число с всяко едно число от 1 до 10.
Програмата да извежда съобщение дали отговорът е верен, или не. Накрая потребителят да има възможност да избира дали да прекрати изпълнението на програмата или да въведе друго число, за да тества знанията си.

Програмата трябва да осигурява следния диалог (с червен цвят са отбелязани примерни стойности, които е въвел потребителят):


Знаеш ли таблицата за умножение? Провери!

Въведи число (от 1 до 9): 15
Въведи число (от 1 до 9): 7

1.7=7
Верен отговор!
2.7=14
Верен отговор!
3.7=21
Верен отговор!
4.7=28
Верен отговор!
5.7=35
Верен отговор!
6.7=43
Грешен отговор! Верният отговор е 42!
7.7=49
Верен отговор!
8.7=57
Грешен отговор! Верният отговор е 56!
9.7=63
Верен отговор!
10.7=70
Верен отговор!

Желаете ли да проверите знанията си с друго число (y/n)?y

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad



Използвайте вложени цикли.
Използвайте функцията getche() за въвеждане от потребителя на Y или N за изход от програмата. Функцията getche() връща стойността веднага след като се натисне някакъв клавиш и не буферира линейно входа за разлика от функцията getchar(). Функцията getche() изисква да се включи хедърен файл CONIO.H

Пример1 за използване на getche():

char ch;
printf(“Желаете ли да продължите (y/n)?”);
ch=getche();
if (ch==’y’)
{
......
.......
}

Пример2:
char ch;
do {
ch=getche();
} while(ch!=’q’)
printf(“Въведено е q”);
.............
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
qwerty2
Начинаещ


Регистриран на: 02 Dec 2009
Мнения: 1


МнениеПуснато на: Wed Dec 02, 2009 1:24 am    Заглавие: Pascal домашна

да се състави програма на паскал за намиране на средноаритметичното на нечетните числа по-големи от М, по-малки от И и кратни на 7. Стойностите на М и И се задават от потребителя.

някой ако може да ми я направи ще му бъда много благодарен.. Embarassed Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
   Форум за математика Форуми -> Информатика/Компютри Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Може да прикачвате файлове
Може да сваляте файлове от този форум
Copyright © 2005-2021 math10.com.