Регистрирайте сеРегистрирайте се

Класно по Математика


 
   Форум за математика Форуми -> Математика за 9 клас
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Lqni
Начинаещ


Регистриран на: 16 May 2009
Мнения: 3

Репутация: -1.2
гласове: 1

МнениеПуснато на: Sat May 16, 2009 6:00 pm    Заглавие: Класно по Математика

Помощ...Бях болен дълго време и съм пропуснал доста от материала...въпроса е че ако сега на класното искарам 2 оставам на поправка...а аз не съм от умните Sad Класното ще включва метрични зависимости и синус и косинос тангес и котангес... С тия от моя клас мн мн не сме приятели... и искам да ви попитам какво най-важното да науча... и ако може дори да ми го напишете... ако не ще го търса в учебника... Мерси предварително...знам че това не е начина и мястото за проблема ми но наистина мн съм я закъсал... Question
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Реклама







Пуснато на:     Заглавие: Реклама

Върнете се в началото
ганка симеонова
SUPER VIP


Регистриран на: 10 Jan 2008
Мнения: 5985
Местожителство: софия
Репутация: 618.5Репутация: 618.5Репутация: 618.5
гласове: 298

МнениеПуснато на: Sat May 16, 2009 6:03 pm    Заглавие:

Като за начало, почваш учебника...Кофти е, че нямаш приятели от класа.
За начало: Даден е правоъгълен триъгълник с катет а=12 и хипотенуза с=13. На колко е равен другия катет?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Lqni
Начинаещ


Регистриран на: 16 May 2009
Мнения: 3

Репутация: -1.2
гласове: 1

МнениеПуснато на: Sat May 16, 2009 6:24 pm    Заглавие:

ганка симеонова написа:
Като за начало, почваш учебника...Кофти е, че нямаш приятели от класа.
За начало: Даден е правоъгълен триъгълник с катет а=12 и хипотенуза с=13. На колко е равен другия катет?


Реших го по следния начин незнам дали е вярно...

b2=c2-a2
b2=132 - 122
b2=169 - 144
b2=25
b=√25
b=5
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ганка симеонова
SUPER VIP


Регистриран на: 10 Jan 2008
Мнения: 5985
Местожителство: софия
Репутация: 618.5Репутация: 618.5Репутация: 618.5
гласове: 298

МнениеПуснато на: Sat May 16, 2009 7:31 pm    Заглавие:

Добре. Сега по тези данни, да намерим височината към хипотенузата...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Lqni
Начинаещ


Регистриран на: 16 May 2009
Мнения: 3

Репутация: -1.2
гласове: 1

МнениеПуснато на: Sat May 16, 2009 8:50 pm    Заглавие:

ab=chc
144.5 = 169 . hc
720 = 169.hc
Hc=169 - 720
Hc= -551 . / -1
Hc= 551

Нямам представа дали е така

Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvateva
Редовен


Регистриран на: 02 Apr 2008
Мнения: 140
Местожителство: Бургас
Репутация: 20.5Репутация: 20.5
гласове: 12

МнениеПуснато на: Sat May 16, 2009 11:19 pm    Заглавие:

Единственото вярно нещо е формулата [tex] ab=ch_c [/tex]. Изобщо не става ясно как се получават 144 и 169. Не можеш ли да заместиш просто 3 числа?
Освен това забелязвам, че не знаеш правило за намиране на неизвестен множител, а това се учи във втори клас! Дори за дължината на отсечката получаваш отрицателно число, да не говорим, че като умножаваш по [tex] - 1 [/tex] трябва се променят знаците от двете страни на равенството.
Просто е малък ужас......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
   Форум за математика Форуми -> Математика за 9 клас Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Може да прикачвате файлове
Може да сваляте файлове от този форум
Copyright © 2005-2015 math10.com.