Не е нужно да се регистрирате!
| Предишната тема :: Следващата тема |
| Автор |
Съобщение |
stefchu Гост
|
Пуснато на: Mon Jun 30, 2008 6:29 pm Заглавие: Проблем с код на Паскал |
|
|
Здрасти аз съм начинаещ в този език и като пиша кода в паскал и давам Compile за да провери и след това ми дава някакв грешки,а в училище със същия код става,чудя се дали е от Версията на Паскала или нещо такова  |
|
| Върнете се в началото |
|
 |
Реклама
|
Пуснато на: Заглавие: |
|
|
|
|
|
|
 |
pavelludiq

|
Пуснато на: Mon Jun 30, 2008 6:50 pm Заглавие: |
|
|
| Ъъъъ брато кво е тва тъпо име на тема? каква е тая грешка дето ти дава, би трябвало да пише. дай си кода да го видим, оправи си името на темата. Иначе добър избор за ник. |
|
|
 |
stefchu Гост
|
Пуснато на: Tue Jul 01, 2008 4:59 pm Заглавие: |
|
|
| pavelludiq написа: | | Ъъъъ брато кво е тва тъпо име на тема? каква е тая грешка дето ти дава, би трябвало да пише. дай си кода да го видим, оправи си името на темата. Иначе добър избор за ник. |
Това ми е ясно оначе идеята ми защо като въведа задачата в училище става а на Pascal дето е у нас не става  |
|
|
 |
pavelludiq

|
Пуснато на: Tue Jul 01, 2008 5:32 pm Заглавие: |
|
|
| незнам брато от 6-ти клас не съм пипал паскал, а и тогава не го знаех добре и едва ли ще го пипна отново. |
|
|
 |
stefchu Гост
|
Пуснато на: Tue Jul 01, 2008 5:56 pm Заглавие: |
|
|
| pavelludiq написа: | | незнам брато от 6-ти клас не съм пипал паскал, а и тогава не го знаех добре и едва ли ще го пипна отново. |
АМИ мерси Няма проблем шь питам някои друг |
|
|
 |
Synaptic

|
Пуснато на: Tue Jul 01, 2008 6:22 pm Заглавие: |
|
|
| kristian.azmanov написа: | | pavelludiq написа: | | незнам брато от 6-ти клас не съм пипал паскал, а и тогава не го знаех добре и едва ли ще го пипна отново. |
АМИ мерси Няма проблем шь питам някои друг |
Ъъ господин шъ, можеше някакъв сорс код да дадете, защото колкото и да ви се иска ние не сме врачки. :] |
|
|
 |
|
|